Reklamation
Här reklamerar du din vara genom att fylla i formuläret nedan. Har du en pågående reklamation är du välkommen att kontakta din butik.
Läs mer om villkor för Garanti och reklamationer.
Innan du gör din reklamation:
Ta en titt på våra guider för produktskötsel för att se om du kan avhjälpa problemet på egen hand. Här är våra vanligaste guider:
Skötselråd sängar och bäddmadrasser
Observera att följande butiker har specifika telefontider och telefonummer för reklamationsärenden
- Mio-butiker i Stockholm, Södertälje och Norrtälje vardagar 10.00-18.00, lördagar 10-17 samt söndagar 11-17, telefon 010-179 51 11
- Mio Helsingborg vardagar 10.00-13.00, telefon 042-20 35 00
- Mio Karlstad vardagar 9.00-13.00, telefon 054-56 30 10
- Mio Malmö Fosie vardagar 9.00-13.00, telefon 040-31 22 90
- Mio Lund vardagar 10.00-13.00, telefon 046-274 33 40
Avvikande öppettider för reklamation kan förekomma vid helgdagar.