Reklamation

Här reklamerar du din vara genom att fylla i formuläret nedan. Har du en pågående reklamation är du välkommen att kontakta din butik

Läs mer om villkor för Garanti och reklamationer.

Innan du gör din reklamation:

Ta en titt på våra guider för produktskötsel för att se om du kan avhjälpa problemet på egen hand. Här är våra vanligaste guider:

Skötselråd för möbler

Skötselråd sängar och bäddmadrasser

Skötselråd för soffor och fåtöljer

Skötselråd för trämöbler

Skötselråd för mattor

Skötselråd för utemöbler

Skötselråd för marmorskivor

Observera att följande butiker har specifika telefontider och telefonummer för reklamationsärenden

  • Mio-butiker i Stockholm, Södertälje och Norrtälje vardagar 10.00-18.00, lördagar 10-17 samt söndagar 11-17, telefon 010-179 51 11
  • Mio Helsingborg vardagar 10.00-13.00, telefon 042-20 35 00
  • Mio Karlstad vardagar 9.00-13.00, telefon 054-56 30 10
  • Mio Malmö Fosie vardagar 9.00-13.00, telefon 040-31 22 90
  • Mio Lund vardagar 10.00-13.00, telefon 046-274 33 40 

Avvikande öppettider för reklamation kan förekomma vid helgdagar.