Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med?

Jag vill:

Vanliga frågor

Här har vi samlat svaren på de mest ställda frågorna inom olika områden: Frågor & svar

Hittar du inte svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss.

Kontakta oss

Nöjda kunder kommer tillbaka. Missnöjda gör det inte. Det är enkel matematik och därför är det för oss en självklarhet att du ska känna dig tillfreds med ditt köp. Vi lovar att göra vårt yttersta för att kvalitet och service ska motsvara dina förväntningar.

Du är varmt välkommen att kontakta oss. Kunskap och erfarenhet finns i överflöd hos våra medarbetare i butik och på vår kundservice och de svarar gärna på dina frågor om sortimentet, inredning, finansiering, köpvillkor med mera. Vi ser fram emot att hjälpa dig.

Kontakta butik

Gäller din fråga leverans av möbler som du har beställt i butik, ber vi dig att i första hand kontakta den aktuella butiken. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt är det bra om du har ditt ordernummer till hands när du kontaktar oss.

Här hittar du kontaktinformation till våra butiker.

Butiken besvarar inkommen e-post inom 48 timmar under vardagar.

Kontakta kundservice

Vår kundservice hjälper dig med allmänna frågor kring Mios sortiment, leveranstider, priser och att handla på mio.se.

Våra öppettider är

måndag-fredag 09.00-19.00
lördag 10.00-17.00
söndag 11.00-17.00

 

Telefon

020-66 44 00

E-post

kundservice@mio.se

Vi besvarar inkommen e-post inom 48 timmar under vardagar.

Reklamationsärenden

Varning för bluffmejl

I dagarna har det dykt upp ett mejl med Mio som påstådd avsändare. Mejlen som ser ut att vara skickade i Mios namn uppmanar mottagaren till att verifiera sina kontaktuppgifter för att vara med i en utlottning av Mio presentkort. Detta är falska mejl. Om man får ett mejl så ska man kasta det och inte klicka vidare på några länkar. Läs mer här